خبر فوری

 
 
دیدار هیئت مأموریت صندوق بین‌المللی پول با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1130672444

10:35 1401/11/20


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, پاکستان و صندوق بین المللی پول, صندوق بین المللی پول, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

در ادامه روند مذاکرات میان پاکستان و صندوق بین‌المللی پول، رئیس بخش مأموریت این صندوق در رأس هیئت عالی رتبه روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و رایزنی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در ادامه روند مذاکرات میان پاکستان و صندوق بین‌المللی پول، رئیس بخش مأموریت این صندوق در رأس هیئت عالی رتبه روز گذشته با محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار اقدامات صورت گرفته از سوی دولت پاکستان در زمینه برنامه‌های ارائه شده صندوق بین‌المللی پول مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس مأموریت صندوق بین‌المللی پول در این دیدار وزیر خزانه داری پاکستان را از پیشرفت‌های صورت گرفته در روند مذاکرات آگاه ساخت و گفت: سیاست‌های مالی در مذاکرات امروز به تفصیل مورد بحث قرار گرفت و تدوین یک سیاست اقتصادی و مالی متقابل برای مذاکرات در دستور کار قرار گرفته است، در این مذاکرات در خصوص اصلاحات و توافق بر انجام اقدامات در راستای آن مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: پاکستان و صندوق بین‌المللی پول به توافق رسیده‌اند و پیش نویس سیاست‌های اقتصادی و پولی متقابل امروز نهایی خواهد شد. فردا آخرین روز از روند مذاکرات میان هیئت صندوق بین‌المللی پول و مقامات پاکستانی خواهد بود.

ارسال نظر

 
1