خبر فوری

 
 
گفتگوی تلفنی بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان با همتای افغان خود
کد خبر :1130281178

09:30 1401/10/23


برچسب ها : امیر خان متقی, بلاول بوتو زرداری, تروریسم, سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان, گفتگوی تلفنی, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگوی تلفنی با همتای افغان خود حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مقابل وزارت امور خارجه افغانستان را به وی تسلیت گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگوی تلفنی با همتای افغان خود حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مقابل وزارت امور خارجه افغانستان را به وی تسلیت گفت.

طبق اعلام دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه با امیر خان متقی سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگو با امیر خان متقی ضمن محکوم نمودن شدید عملیات تروریستی در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه افغانستان تروریسم را خطری مشترک برای پاکستان و افغانستان عنوان داشت و بر لزوم همکاری مشترک برای مقابله با آن تأکید کرد.

وی با اعلام همبستگی با مردم افغانستان برای مقابله با این خطر بزرگ بر عزم پاکستان برای همکاری مشترک با افغانستان در جهت ایجاد امنیت و ثبات در منطقه تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1