خبر فوری

 
نشست فرماندهان ارشد ارتش پاکستان به ریاست ژنرال عاصم منیر برگزار شد
کد خبر :1128772895

17:04 1403/01/28


برچسب ها : ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, نشست فرماندهان,

264مین نشست فرماندهان سپاه های ارتش پاکستان به ریاست ارتشبد عاصم منیر فرمانده ارتش در ستاد کل برگزار و امور مهم منطقه ای و ملی را مورد بررسی قرار داد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| امروز 264مین نشست فرماندهان سپاه های ارتش پاکستان به ریاست ارتشبد عاصم منیر فرمانده ارتش در ستاد کل برگزار شد.

شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به جانفشانی های نیروهای مسلح، نهاد های انتظامی و شهروندان در مبارزه با تروریسم، حمله تروریستی علیه اتباع چینی در بشام و همچنین کشتار فجیع غیرنظامیان بی گناه در بلوچستان را محکوم  و آن را بی رحمانه توصیف کردند.

ژنرال عاصم منیر از تلاش های خستگی ناپذیر ارتش و نهاد های امنیتی پاکستان در خنثی کردن موفقیت آمیز حملات تروریستی و فرماندهان اصلی تروریست در جریان عملیات های ضد تروریسم قدردانی کرد و دستور داد تا به طور فعال با تروریسم مبارزه و جای امنی برای آنها باقی نماند.

وی خاطر نشان ساخت که نیروهای مسلح و نهاد های امنیتی با حمایت کامل ملت مقاوم، مصمم به از بین بردن این تهدید از پاکستان هستند.

 

بر اساس گزارش منتشر شده، این مجمع ضمن ابراز نگرانی جدی نسبت به تجاوزات جاری هند در جامو و کشمیر اشغالی غیرقانونی (IIOJK) ، بار دیگر تاکید کرد که پاکستان به حمایت سیاسی، دیپلماتیک و اخلاقی خود از برادران و خواهران کشمیری ادامه خواهد داد.

این مجمع همچنین با مردم فلسطین ابراز همبستگی کرد و نقض جدی حقوق بشر، جنایات جنگی و نسل کشی در غزه را محکوم خواند. در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به تنش ها در خاورمیانه، گفته شد که اگر هر دو طرف فورا تنش را کاهش ندهند، احتمال گسترش درگیری منطقه ای وجود دارد.

انجمن تصمیم گرفت حمایت کامل از دولت در جهت دستیابی به رشد اجتماعی و اقتصادی پایدار در کشور از جمله کمک صمیمانه در مقابله با طیف غیرقانونی، به ویژه قاچاق، احتکار، سرقت برق و بازگرداندن ایمن تمام خارجی های غیرقانونی را داشته باشد.

ارسال نظر

 
1