خبر فوری

 
دستگیری یکی از عناصر تروریستی تحریک طالبان از کراچی
کد خبر :1128577426

10:52 1402/02/10


برچسب ها : آژانس تحقیقات جنایی, اخاذی, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, دایره تحقیقات ویژه پلیس, دستگیری تروریست ها, کراچی,

نیروهای امنیتی در عملیات مشترکی در کلانشهر کراچی، از موفقیت در دستگیری یکی از تروریست های وابسته به تحریک طالبان پاکستان TTP و برادرزاده سید ولی از رهبران این سازمان ممنوعه، خبر دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| واحد تحقیقات ویژه SIU و آژانس تحقیقات جنایی CIA در عملیات مشترکی در کلانشهر کراچی، از موفقیت در دستگیری یکی از تروریست های وابسته به تحریک طالبان پاکستان TTP خبر دادند.

براساس گزارش، این عملیات که در منطقه سایت درپی اظهارات دو تروریست دستگیر شده این سازمان ممنوعه در 6 اردیبهشت، انجام گرفت، متهم جهانزیب فرزند عبد البار یاور محسن که در اقداماتی چون قتل و اخاذی در کراچی دست دارد و برادرزاده سید ولی از فرماندهان تحریک طالبان پاکستان می باشد، دستگیر شد.

گفتنی است SIU  و CIA طی عملیاتی مورخه 6 اردیبهشت، دو تن از تروریست های دست اندر کار در زمینه اخاذی و قتل به نام های محمد کمال خان و عبدالقادر را دستگیر کرده بودند.

شایان ذکر است فرمانده تی تی پی به نام سید ولی، از بستر واتساپ از تجار، دکتر و دیگر مشاغل در کراچی اخاذی می کند که این مبالغ را دست نشانده های او در کراچی دریافت می کنند. وی این فعالیت را از خاک افغانستان مدیریت می کند.

ارسال نظر

 
1