خبر فوری

 
"مناسبات برادرانه ی مستحکمی میان اسلام‌آباد و باکو حاکم هستند"
کد خبر :1119768469

13:30 1403/01/28


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, رانا تنویر حسین, سفیر آذربایجان, وزیر امنیت غذایی ملی و تحقیقات پاکستان, وزیر امنیت غذایی و تحقیقات ملی پاکستان, وزیر صنایع و تولید پاکستان,

وزیر فدرال پاکستان در دیدار با سفیر آذربایجان اظهار داشت که مناسبات برادرانه ی مستحکمی میان دو کشور پاکستان و آذربایجان وجود دارند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان امروز با رانا تنویر وزیر صنعت، تولیدات و تحقیقات امنیت غذایی این کشور دیدار کرد که طرفین در این بین در رابطه با امور مورد علاقه مشترک به تبادل نظر پرداختند.

سفیر آذربایجان با تاکید بر مشارکت دو کشور در بخش های مورد علاقه متقابل، اظهار داشت که پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری در کشاورزی، صنعت و تولیدات وجود دارد.

رانا تنویر گفت: مناسبات برادرانه ی مستحکمی میان دو کشور پاکستان و آذربایجان وجود دارند و اسلام‌آباد برای این روابط خود با باکو اهمیت بسزایی قائل است.

وی ارتقای صنعت و تولیدات را از اولویت های دولت پاکستان خواند و با بیان اینکه بر اساس چشم انداز و دستور نخست وزیر، به کشاورزی به طور ویژه اهمیت داده می شود، گفت: کشاورزی ستون پاکستان است.

وزیر فدرال بیان کرد: پاکستان هر ساله به دلیل کشاورزی ارز زیادی به دست می آورد درحالیکه اقدامات عملی برای افزایش صادرات نیز در حال انجام می باشد. توسعه صنعت، اقتصاد کشور را تقویت می کند.

ارسال نظر

 
1