خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در بلیده و خضدار
کد خبر :1118981620

17:23 1402/01/01


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بلیده, بمب کنترل از راه دور, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, حمله مسلحانه, شهرستان خضدار, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از انجام دو حمله جداگانه علیه نیروهای ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن در بلیده و خضدار خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای از انجام دو حمله جداگانه علیه نیروهای ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن در بلیده و خضدار خبر داد.

بر اساس جزئیات اعلام شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما یکی از خودروهای کاروان ارتش اشغالگر پاکستان را در حین تردد شبانه در منطقه گِلی در بخش بلیده شهرستان کیچ به وسیله بمب کنترل از راه دور هدف قرار دادند.

در این حمله چهار تن از سرنشینان خودروی مذکور در دم به هلاکت رسیدند و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

جیئند بلوچ گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک حمله جداگانه در مورخه 19 مارس(27 اسفند ماه) سلطان احمد شاهوانی مدیر سابق رادیو پاکستان و جاسوس وابسته به ارتش پاکستان را در منطقه کهند شهرستان خضدار به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: شخص مذکور به دستور سازمان استخبارات نظامی در شهر خضدار و مناطق اطراف فعالیت داشت و با حمایت ارتش پاکستان به برگزاری مراسمات دولتی می‌پرداخت.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: این حمله به عنوان یک هشدار صورت گرفته است و فدائیان بلوچ ما از وارد کردن خسارت جانی پرهیز کرده‌اند. ما به سلطان احمد شاهوانی و شرکای وی هشدار می‌دهیم از فعالیت‌های ضد ملت بلوچ دست بردارند، در غیر این صورت حمله بعدی با شدت بیشتری صورت خواهد گرفت.

در پایان این بیانیه جیئند بلوچ بر عزم ارتش آزادی بخش بلوچ بر تداوم حملات علیه ارتش پاکستان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1