خبر فوری

 
دیدار مقام عالی رتبه حزب کمونیست چین با وزیر امور خارجه پاکستان در اسلام‌آباد
کد خبر :1118783201

11:40 1403/04/01


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, پکن, سی پک, سی پیک, محمد اسحاق دار, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر بخش بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین,

لیو جیانچائو وزیر بخش بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز با محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان در اسلام‌آباد دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| لیو جیانچائو وزیر بخش بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز با محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان در اسلام‌آباد دیدار کرد.

معاون نخست وزیر ضمن خوشامدگویی به آقای لیو به پاکستان، گفت که پاکستان و چین دوستانی صمیمی، شرکای استراتژیک و همسایگان قابل اعتمادی هستند که همواره در راستای منافع اصلی خود از یکدیگر حمایت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: روابط پاکستان و چین و سی پیک، از حمایت و اعتماد کامل همه احزاب سیاسی در پاکستان برخوردار می باشند زیرا چشم انداز های جدیدی از پیشرفت، شکوفایی و توسعه را باز کرده است.

در این دیدار، لیو جیان چائو نیز مناسبات میان دو کشور را منحصر به فرد عنوان کرد و با بیان اینکه روابط فی‌مابین بی نظیر هستند، تاکید کرد که چین متعهد به همکاری با پاکستان برای گسترش بیشتر روابط دوجانبه و ارتقای سی پیک مطابق با پیش بینی رهبری دو کشور می باشد.

هر دو طرف بر حفظ سرعت روابط در سطح بالا و تقویت بیشتر ارتباطات در زمینه مسائل مهم منطقه ای و جهانی، توافق کردند.

ارسال نظر

 
1