خبر فوری

 
 
پاکستان اقدام احمقانه و توهین آمیز در هتک حرمت به قرآن کریم در هلند را به شدت محکوم کرد
کد خبر :1118127899

09:56 1402/07/04


برچسب ها : پاکستان و هلند, توهین, قرآن, لاهه, محکوم, هتک حرمت, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان اقدام احمقانه و بسیار توهین آمیز هتک حرمت به ساحت مقدس آخرین کتاب الهی قرآن کریم در شهر لاهه هلند مقابل سفارتخانه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را به شدت محکوم کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان اقدام احمقانه و بسیار توهین آمیز هتک حرمت به ساحت مقدس آخرین کتاب الهی قرآن کریم در شهر لاهه هلند مقابل سفارتخانه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را به شدت محکوم کرد.

وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه روز دوشنبه 3 مهر با بیان اینکه این اقدام عمدی تحریک آمیز و اسلام هراسانه می باشد که موجب جریحه دار شدن عواطف مسلمانان در سراسر جهان شده است، تصریح داشت که نمی توان افعال این چنینی به بهانه آزادی بیان و در سایه اعتراض را قبول کرد، پاکستان بر این باور است که آزادی بیان با مسئولیت هایی همراه است. دولت ها باید فعالانه از تلاش های اسلام هراسی و نژاد پرستانه که به نفرت مذهبی دامن می زنند، جلوگیری کنند. برای جامعه بین المللی ضروری است تا ضمن بلند کردن صدا علیه اسلام هراسی، در زمینه گسترش هماهنگی بین مذاهب نیز به صورت مشترک کار کند.

سخنگو در ادامه افزود: مبارزه با اسلام هراسی و گسترش هماهنگی بین ادیان روحیه پشت قطعنامه تصویب شده توسط مجمع عمومی سازمان ملل در سال گذشته برای بزرگداشت روز 15 مارس به عنوان روز جهانی مبارزه با اسلامی هراسی است. مقامات هلند را از نگرانی های پاکستان مطلع ساخته ایم، آنها باید احساسات مردم پاکستان و مسلمانان در سراسر جهان را در نظر بگیرند و گام های فعالی برای جلوگیری از این گونه اعمال نفرت انگیز و اسلام هراسانه بردارند.

ارسال نظر

 
1