خبر فوری

 
پاکستان حمله روسیه را محکوم و مراتب همبستگی را اعلام کرد
کد خبر :1117863939

13:22 1403/01/05


برچسب ها : آصف علی زرداری, پاکستان و روسیه, رئیس جمهور پاکستان, محمد شهباز شریف, محکوم کردن, محکوم کردن حادثه تروریستی, نخست وزیر پاکستان, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه، نخست وزیر و رئیس جمهور پاکستان در پیام های جداگانه ای حمله تروریستی به مرکز تجاری در روسیه را محکوم و با این کشور ابراز همبستگی کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه، نخست وزیر و رئیس جمهور پاکستان در پیام های جداگانه ای حمله تروریستی به مرکز تجاری در روسیه را محکوم و با این کشور ابراز همبستگی کردند.

وزارت خارجه پاکستان گفت: ما شدیداً حمله هولناکی را که در یک سالن کنسرت در مسکو انجام شد محکوم و عمیق ترین همدردی خود با خانواده های قربانیان را ابراز می کنیم. در این ساعت سخت، ما با مردم و دولت فدراسیون روسیه اعلام همبستگی می کنیم.

همچنین محمد شهباز شریف نخست وزیر و اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان روز شنبه حمله تروریستی در مسکو پایتخت روسیه را که منجر به تلفات جانی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، به شدت محکوم کردند.

نخست وزیر پاکستان ضمن محکوم کردن شدید این حمله تروریستی، از صمیم قلب به خانواده های قربانیان این حادثه تسلیت گفت و افزود: پاکستان در این زمان سخت در کنار روسیه ایستاده است.

از طرفی آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان هم با محکوم کردن این حمله، به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و خانواده های قربانی این حادثه تروریستی تسلیت گفت؛ وی اظهار داشت که پاکستان در این حادثه تلخ خود را در کنار روسیه می بیند.

ارسال نظر

 
1