خبر فوری

 
رایزنی نماینده یونیسف و وزیر بهداشت پاکستان پیرامون مسائل بخش بهداشت
کد خبر :1114026554

14:13 1402/05/30


برچسب ها : وزیر بهداشت, وزیر بهداشت پاکستان, یونیسف,

عبدالله فاضل نماینده یونیسف در پاکستان روز دوشنبه 30 مرداد با دکتر ندیم جان وزیر بهداشت موقت فدرال تماس گرفت و در مورد مسائل مربوط به بخش صحت گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عبدالله فاضل نماینده یونیسف در پاکستان روز دوشنبه 30 مرداد با دکتر ندیم جان وزیر بهداشت موقت فدرال تماس گرفت و در مورد مسائل مربوط به بخش صحت گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده یونیسف به وزیر بهداشت بابت تصدی در این مسئولیت مهم تبریک گفت.

دکتر ندیم جان از خدمات یونیسف در بخش بهداشت قدردانی کرد و گفت که یونیسف در هر زمان سختی از پاکستان حمایت کرده است.

وزیر فدرال افزود: "ما تلاش خواهیم کرد تا در یک بازه زمانی کوتاه، پیشرفت های موثر و مثال زدنی را به ارمغان بیاوریم. مصمم هستیم فلج اطفال را از کشور ریشه کن کنیم و به صورت اضطراری برای ریشه کنی فلج اطفال برای اعتبار کشورمان در جمع ملت ها تلاش خواهیم کرد. " وی همچنین از نقش یونیسف در بخش بهداشت به ویژه در تغذیه قدردانی کرد و با بیان اینکه ما همچنین تحت یک استراتژی یکپارچه برای کنترل سوء تغذیه کار می کنیم، بیان داشت: تمام اقدامات لازم برای مصون ماندن مردم از بیماری ها انجام خواهد شد.

دکتر ندیم جان گفت: ما در حال انجام اقدامات موثری برای ترویج تغذیه با شیر مادر هستیم. ما قصد داریم یک کمپین آگاهی بخشی برای تغذیه با شیر مادر راه اندازی کنیم و تحت رهبری نخست وزیر موقت پاکستان، تمام اقدامات لازم را برای منافع عمومی و رفاه توده ها تضمین خواهیم کرد.

عبدالله فاضل نماینده یونیسف گفت که یونیسف به ارائه تمام حمایت های ممکن از وزارت خدمات بهداشت ملی تحت رهبری وزیر جدید برای بهبود بخش بهداشت ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1