خبر فوری

 
نخست وزیر پاکستان: روابط تاریخی میان پاکستان و ترکیه مبتنی بر عقاید مشترک و احترام متقابل می باشند
کد خبر :1113175331

11:38 1402/03/18


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, روابط دوجانبه, سفیر ترکیه, محمد شهباز شریف, مهمت باچاجی, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دیدار با مهمت پاچاجی سفیر ترکیه در اسلام آباد، بیان داشت که روابط تاریخی میان دو کشور پاکستان_ترکیه مبتنی بر عقاید مشترک و احترام متقابل می باشند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دیدار با مهمت پاچاجی سفیر ترکیه در اسلام آباد، با بیان اینکه روابط تاریخی میان دو کشور پاکستان_ترکیه مبتنی بر عقاید مشترک و احترام متقابل می باشند، گفت: پاکستان متمایل به افزایش بیشتر همکاری با ترکیه در بخش های مختلف از جمله تجارت، سرمایه گذاری، آموزش عالی، گردشگری، توسعه زیرساخت، است. مردم دو کشور نهایت عزت و احترام را برای یکدیگر قائل هستند.

نخست وزیر پاکستان در این بین با اشاره به سفر اخیر خود به کشور ترکیه، از مهمان نوازی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و دولت ترکیه تشکر و قدردانی کرد.

شهباز شریف در ادامه با بیان دیدار خود با شخصیت های بازرگان در حاشیه سفر خود به ترکیه، تصریح داشت که درحال حاضر بهترین زمان برای سرمایه گذاری خارجی در پاکستان است و تمایل عمیق شرکت های ترکیه ای در این رابطه خوشایند است. وی افزود: پاکستان مشتاقانه منتظر سفر رئیس جمهور ترکیه به پاکستان برای هفتمین نشست شورای عالی همکاری های استراتژیک است.

ارسال نظر

 
1