خبر فوری

 
 
محکومیت حملات تروریستی پاکستان توسط وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگوی تلفنی با انوار الحق کاکر
کد خبر :1112717209

12:08 1402/07/08


برچسب ها : اسلام آباد, انوار الحق کاکر, تماس تلفنی, دولت موقت, گفتگوی تلفنی, مستونگ, نخست وزیر پاکستان, وزیر امور خارجه انگلیس,

وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر دولت موقت پاکستان انفجارهای خونین تروریستی روز گذشته در این کشور را به شدت محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه انگلیس در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر دولت موقت پاکستان انفجارهای خونین تروریستی روز گذشته در این کشور را به شدت محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیمز کلورلی وزیر امور خارجه، امور مشترک المنافع و توسعه بریتانیا امروز شنبه با انوار الحق کاکر نخست وزیر دولت موقت پاکستان به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه انگلیس در این گفتگوی تلفنی ضمن محکوم نمودن حملات تروریستی در شهرهای مستونگ و هنگو پاکستان، جان باختن شمار کثیری از شهروندان بی گناه در این دو حادثه تروریستی را به نخست وزیر و مردم پاکستان تسلیت گفت.

وی با اعلام همبستگی با اعضای خانواده جان باختگان این حوادث برای تمامی مجروحان آرزوی بهبودی فوری و کامل را نمود.

در ادامه این گفتگوی نخست وزیر دولت موقت پاکستان با ابراز تشکر از وزیر خارجه و دولت انگلیس برای ابراز همدردی بر عزم مستحکم دولت پاکستان برای مجازات تمامی عوامل دخیل در این حوادث تروریستی و ریشه کن کردن تروریسم تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1