خبر فوری

 
 
دستگیری سه عضو وابسته به ارتش انقلابی سند طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :1112454616

15:56 1402/05/24


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, تجزیه طلب, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سکر, سی تی دی, کمیسر بخشداری سکر,

طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان سکر ایالت سند سه تن از اعضای وابسته به ارتش انقلابی سند(SRA) شناسایی و دستگیر شدند.


سند: به گزارش راز نیوز| طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان سکر ایالت سند سه تن از اعضای وابسته به ارتش انقلابی سند(SRA) شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای مبارزه با تروریسم پس از یک عملیات تعقیب و گریز در جاده جعفرآباد در شهرستان سکر موفق شدند یک خودروی متواری را متوقف و سه سرنشین آن را دستگیر کنند.

به گفته منابع سی تی دی، افراد دستگیر شده از اعضای فعال ارتش مردمی سند از شاخه ارتش انقلابی سند می‌باشند و اسامی آنان به این شرح است: کرم علی جتوئی، ارشد حسین شیخ و محمد یوسف کلور.

از این تروریست‌ها نارنجک دستی، دستگاه تایمر، چاشنی انفجاری، مهره بلبرینگ و مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط گردید.

به گفته منابع آگاه این افراد در شهرستان گوتکی و دیگر مناطق افراد غیر بومی دیگر ایالت‌ها همچون خیبر پختون خوا و پنجاب را هدف قرار می‌دادند، دو تن از افراد بازداشت شده به نام‌های محمد یوسف و اکرم در یک عملیات در مورخه 23 دی 1401 یک فرد غیر بومی به نام مشتاق پتان را زخمی شدند.

این عملیات تلاش برای ترور به دستور ذوالفقار خاصخیلی از فرماندهان ارشد ارتش مردمی سند صورت گرفت و وی مبلغ زیادی به عنوان پاداش به این عاملان حمله پرداخت کرده بود.

ارسال نظر

 
1