خبر فوری

 
حمله شبه نظامیان بلوچ به مراسم جشن آزادی پاکستان در کویته
کد خبر :1102597359

09:55 1403/05/19


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار نارنجک, جشن آزادی پاکستان, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

شبه نظامیان تجزیه طلب ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیاتی در شهر کویته مراسم جشن آزادی پاکستان را هدف حمله قرار دادند.


کویته: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان تجزیه طلب ارتش آزادی بخش بلوچ طی عملیاتی در شهر کویته مراسم جشن آزادی پاکستان را هدف حمله قرار دادند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 10 صبح امروز(پنجشنبه) مراسم برگزار شده از سوی ارتش پاکستان در محوطه دانشگاه SBK واقع در خیابان بروری کویته را با پرتاب 2 نارنجک هدف قرار دادند.

وی گفت: ارتش اشغالگر پاکستان نهادهای آموزشی را برای اهداف شوم و سیاسی خود مورد استفاده قرار می دهد. ما صراحتا اعلام می کنیم تمامی مراسمات مرتبط با جشن آزادی که از سوی ارتش اشغالگر پاکستانی برگزار می گردد در فهرست اهداف ما قرار خواهند داشت. ارتش اشغالگر با هزینه کردن میلیون ها روپیه و برگزاری چنین مراسم هایی سعی در فریب دادن جامعه جهانی در زمینه بلوچستان و وضعیت جنگ زده آن است.

وی در پایان عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و تمامی شرکای آنها تداوم خواهد داشت.

لازم به ذکر است در آستانه نزدیک شدن روز استقلال پاکستان، شهرهای مختلف این کشور شاهد برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف کوچک و بزرگ است، همزمان با نزدیک شدن به این روز شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ همچون سال های گذشته این مراسمات را هدف حملات خود قرار می دهند.

ارسال نظر

 
1