خبر فوری

 
 
ترور یکی دیگر از سرکردگان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در استان خوست افغانستان
کد خبر :1101808110

15:20 1402/08/01


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, فرماندهان تحریک طالبان پاکستان, هلاکت, هلاکت تروریست ها,

افراد مسلح ناشناس در یک عملیات ترور، یکی دیگر از سرکردگان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را در افغانستان به هلاکت رساندند.


 

خوست: به گزارش راز نیوز | افراد مسلح ناشناس در یک عملیات ترور، یکی دیگر از سرکردگان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را در افغانستان به هلاکت رساندند.

بر اساس جزئیات، چمتو وزیرستانی یکی از سرکردگان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به همراه سه عنصر تروریستی دیگر در منطقه کمپ گولان استان خوست افغانستان توسط افراد مسلح ناشناس به هلاکت رسیدند.

روز گذشته نیز، یکی از سرکرده های کلیدی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام رسول خان گجر معروف به مولوی زبیر توسط افراد مسلح ناشناس در منطقه بتی کوت ولایت ننگرهار افغانستان به هلاکت رسید.

لازم به ذکر است، افراد مسلح ناشناس مدتی است که طرح و نقشه ترور سرکردگان گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در افغانستان را در پیش گرفته اند و تاکنون هیچ گروه یا نهادی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است.

 

بیشتر بخوانید: شکار یکی از سرکرده های گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در ننگرهار توسط افراد مسلح ناشناس

ارسال نظر

 
1