خبر فوری

 
رایزنی مقامات پاکستان و عربستان سعودی پیرامون مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای
کد خبر :1100434686

10:20 1402/05/18


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, حنا ربانی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, هیئت عربستانی, وزیر امور خارجه عربستان سعودی, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

مقامات پاکستان و عربستان سعودی در دیدار روز سه شنبه خود پیرامون ابعاد گوناگون مناسبات دوستانه دوجانبه در زمینه‌های مختلف و تحولات مهم سیاسی امنیتی منطقه و جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و عربستان سعودی در دیدار روز سه شنبه خود پیرامون ابعاد گوناگون مناسبات دوستانه دوجانبه در زمینه‌های مختلف و تحولات مهم سیاسی امنیتی منطقه و جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ولید عبدالکریم الخریجی معاون وزیر خارجه عربستان سعودی که در رأس هیئت بلندپایه به پاکستان سفر کرده است روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با سرکار خانم حنا ربانی کهر وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه دیدار و گفتگو نمود.

طبق بیانیه سخنگوی دفتر وزارت خارجه پاکستان؛ یک هیئت بلندپایه مشتمل بر نمایندگانی از وزارت‌های خارجه، انرژی، بهداشت، محیط زیست و کشاورزی، صنعت و منابع معدنی و سرمایه گذاری به سرپرستی ولید عبدالکریم الخیرجی معاون وزیر خارجه عربستان سعودی به پاکستان سفر کرده‌اند.

وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت عربستانی از تمایل مقامات ریاض به جستجوی فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری در پاکستان تمجید و سطح روابط دوستانه دوجانبه را رضایت بخش عنوان نمود.

وی هیئت سعودی را از تشکیل شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری با هدف تسهیل و تسریع سرمایه گذاری کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی آگاه ساخت.

ارسال نظر

 
1