خبر فوری

 

پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات های مختلف نیروهای امنیتی پاکستان در سه ایالت پنجاب، بلوچستان و خیبر پختون خوا، در مجموع 42 تروریست کشته و بازداشت شدند.

به گزارش منابع امنیتی: طی عملیات های انجام شده در ایالات بلوچستان و خیبر پختون خوا 9 تروریست به هلاکت رسیدند درحالیکه عملیات های پاکسازی تروریسم انجام گرفته در ایالت پنجاب طی یک هفته گذشته منجر به بازداشت 33 تروریست شده است.

روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR گزارش داد: چهار مهاجم انتحاری که سعی داشتند روز جمعه ستاد نیروی سپاه مرزی FC در شهرستان مهمند را هدف قرار دهند طی درگیری با نیروهای امنیتی به هلاکت رسیده و عملیات خنثی شد.

بخش رسانه ای دایره مبارزه با تروریسم بلوچستان هم طی بیانیه ای اظهار کرد که پنج تروریست تحریک طالبان پاکستان طی درگیری هایی در منطقه سرخاب شهرستان پشین به هلاکت رسیدند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، گفت: پنج تروریست طی تبادل آتش با نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند درحالیکه از مخفیگاه آنها مقادیری اسلحه، مهمات، نارنجک دستی، بمب دست ساز و یک موتورسیکلت کشف و ضبط شده است.

همچنین در این بیانیه آمده است که عناصر تروریستی از اتباع کشور افغانستان و اهالی شهر مرزی اسپین بولدک می باشند.

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب هم روز شنبه در بیانیه ای خاطر نشان کرد که طی عملیات های اطلاعاتی که در شهر های مختلف ایالت در یک هفته گذشته انجام شد، 33 تروریست بازداشت شده اند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم CTD پنجاب: 475 عملیات مختلف اطلاعاتی در شهر های مختلف از جمله لاهور، گوجرانوالا، میانوالی، باولپور، ننکانه صاحب، حافظ آباد، رحیم یار خان و بهکر انجام شد که در این بین به همراه عناصر تروریستی خطرناک وابسته به داعش و جماعت الاحرار، در مجموع 33 تروریست بازداشت شدند.

در ادامه این بیانیه ذکر شد که درپی این عملیات ها پنج کیلو مواد منفجره، دو عدد بمب دست ساز، دو عدد بمب کنترل از راه دور، 26 عدد چاشنی، 73 متر کابل انفجاری، 4 عدد سلاح کمری و 19 گلوله، 17 عدد بنر گروه ممنوعه، 7 عدد مجله ممنوعه، 15 عدد کتاب ممنوعه، 156 استیکر، دو عدد تلفن همراه و مبلغ صد هزار روپیه کشف شد.

سخنگو تصریح کرد که با تشکیل 32 پرونده علیه تروریست های بازداشت شده، روند تحقیقات و بازجویی ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1