خبر فوری

 
 
هلاکت یک تروریست سرشناس در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در خیبر
کد خبر :1098822459

15:29 1403/02/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, تروریست تحت تعقیب, تیراندازی, شهرستان خیبر, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

یکی از تروریست‌های سرشناس و تحت تعقیب در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خیبر به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| یکی از تروریست‌های سرشناس و تحت تعقیب در عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خیبر به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی عملیات مشترک پلیس و ارتش در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست سرشناس به نام عظمت به هلاکت رسید.

به گفته یک مقام محلی پلیس، این تروریست در حال تلاش برای ترغیب طلبه‌های علوم دینی برای عضویت در گروه تروریستی بود و موفق شد 4 طلبه مدرسه علوم دینی شهر جمرود را به افغانستان منتقل نماید که در حال حاضر 2 تن از آنها در حال فراگیری آموزش نظامی در افغانستان هستند.

این تروریست در حمله به نیروی سپاه مرزی در اوت 2019 میلادی نقش داشت، در نتیجه این حمله یک نظامی کشته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی همچنین در اکتبر سال 2022 خودروی نیروهای امنیتی را در جمرود مورد حمله قرار داده بود. حمله به خودروی سپاه مرزی در 24 نوامبر، حمله به پاسگاه پلیس در منطقه جمرود در ژوئن 2023 و قتل پاسبان پلیس به نام مجیب از دیگر اقدامات تروریستی فرد دستگیر شده می باشد.

برای سر این تروریست مبلغ هنگفتی به عنوان پاداش تعیین شده بود، وی دارای بیش از 12 پرونده قضایی تحت عناوین مختلف تروریستی است.

ارسال نظر

 
1