خبر فوری

 
دیدار رئیس مشترک گروه پارلمانی بریتانیا با اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1098234683

14:53 1401/09/02


برچسب ها : امور خزانه داری پاکستان, پارلمان انگلیس, پاکستان و بریتانیا, مجلس عوام بریتانیا, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

یاسمین قریشی رئیس مشترک گروه پارلمانی بریتانیا که در اسلام آباد حضور دارد روز گذشته با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاسمین قریشی رئیس مشترک گروه پارلمانی بریتانیا که در اسلام آباد حضور دارد روز گذشته با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان دیدار کرد.

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سرکار خانم یاسمین قریشی وی را از وضعیت کنونی اقتصاد پاکستان آگاه ساخت.

وی سپس به تشریح اقدامات و سیاست‌های دولت حاکم پاکستان در تسهیل تجارت، حمایت از صادرات و تسهیل سرمایه گذاری خارجی برای تضمین توسعه اقتصادی پایدار و جامع پرداخت.

وزیر خزانه داری پاکستان همچنین گزارشی از خسارت‌های به بار آمده مالی و اقتصادی در نتیجه سیل اخیر در پاکستان را به نماینده پارلمان بریتانیا ارائه داد.

اسحاق دار در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به روابط دوجانبه میان پاکستان و بریتانیا سطح روابط موجود میان دو کشور را رضایت بخش دانست و ابراز امیدواری نمود روابط موجود میان دو کشور در آینده بیش از پیش ارتقا و تقویت یابد.

وی از نقش شهروندان پاکستانی مقیم بریتانیا در توسعه اقتصادی این کشور و نیز ایجاد روابط مستحکم میان دو کشور تمجید نمود.

یاسمین قریشی نماینده پارلمان بریتانیا نیز در این دیدار مراتب تأسف و تأثر خود در خصوص تلفات جانی و خسارت‌های مالی سیل اخیر در پاکستان را ابراز داشت.

وی سیاست‌های مالی و اقتصادی دولت حاکم پاکستان در دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی را مورد تمجید قرار داد و ابراز امیدواری نمود سیاست‌گذاری‌های خردمندانه مقامات کنونی پاکستان روابط دوجانبه میان اسلام آباد و لندن بیش از پیش تقویت و مستحکم گردد.

ارسال نظر

 
1