خبر فوری

 
چمن: کشته و زخمی شدن 3 غیر نظامی در پی درگیری میان نیروهای مرزبانی پاکستان و افغانستان
کد خبر :1098101644

16:30 1402/07/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, طالبان افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان, مرز چمن, نیروهای مرزبانی افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان,

در پی درگیری مسلحانه میان نیروهای مرزبانی پاکستان و طالبان افغانستان در نزدیکی گذرگاه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان 3 نفر کشته و زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی درگیری مسلحانه میان نیروهای مرزبانی پاکستان و طالبان افغانستان در نزدیکی گذرگاه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان 2 نفر کشته و یک تن زخمی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دقایقی پیش درگیری میان نیروهای مرزبانی پاکستان و مرزبانان طالبان افغانستان در نزدیکی مرز مشترک دو کشور واقع در منطقه چمن ایالت بلوچستان صورت گرفت که در نتیجه آن یک شهروند مسن به همراه یک کودک 12 ساله جان باخته و یک کودک دیگر نیز زخمی شد.

تکمیلی:

به گفته منابع آگاه و بنا بر تصاویر منتشر شده از دوربین‌های مداربسته در محل حادثه، حوالی ساعت 16:00 روز چهارشنبه 12 مهرماه یکی از مرزبانان افغان مستقر در نقطه صفر مرزی در سالن ترانزیت مسافری چمن بدون هیچگونه دلیلی اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای مرزبانی پاکستان نمود.

 

در نتیجه این اقدام مرزبانان افغانستانی دو نفر شامل یک فرد مسن و یک کودک 12 ساله جان خود را از دست دادند و یک کودک دیگر نیز دچار جراحت شد.

طبق اعلام منابع آگاه، نیروهای مرزبانی پاکستان در این لحظه خونسردی خود را حفظ نموده و با توجه به حضور مردم عادی در سالن ترانزیت به منظور جلوگیری از بروز تلفات از مقابله به مثل خودداری نمودند.

اجساد جان باختگان و مجروح این حادثه بلافاصله به بیمارستان مرکزی شهرستان چمن منتقل شدند و اقدامات درمانی کودک مجروح شده آغاز گردید.

ارسال نظر

 
1