خبر فوری

 
"ارتقای تجارت پاکستان و اتریش نیازمند اقدامات عملی است"
کد خبر :109726647

10:29 1403/02/11


برچسب ها : پاکستان و اتریش, تجارت, دولت محلی ایالت پنجاب, سرمایه گذاری, سفیر اتریش, وزیر صنعت و تجارت,

چودری شافع حسین وزیر تجارت و صنعت دولت محلی ایالت پنجاب در دیدار با آندریا ویکه سفیر اتریش، بر لزوم اقدامات عملی جهت ارتقای روابط تجاری فی‌مابین تاکید کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| آندریا ویکه سفیر اتریش در پاکستان با چودری شافع حسین وزیر تجارت و صنعت دولت محلی ایالت پنجاب، در دفتر وی دیدار کرد.

در این دیدار جلال حسن مدیر اجرایی هیئت سرمایه گذاری پنجاب نیز حضور داشت.

وزیر دولت محلی در این نشست با اشاره به این موضوع که فضای مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی در ایالت پنجاب فراهم شده است، گفت: شرکت های خارجی از جمله ترکیه ای و چینی در مراکز صنعتی ایالت سرمایه گذاری کرده اند. ضروری است تا شرکت های سرمایه گذاری اتریش هم از این فرصت بهره مند شوند.

وی تاکید کرد که دولت اتریش باید واردات مواد غذایی، پوشاک، چرم و سایر محصولات پاکستانی را مورد بررسی قرار دهد.

وزیر ایالتی در ادامه با تاکید بر اینکه تجارت میان دو کشور پاکستان و اتریش نیازمند اقدامات عملی است، اظهار کرد: تولید پنل های خورشیدی از اولویت های پنجاب می باشد و با توجه به نیاز های بازار جهانی، متمرکز بر پرورش نیروی کار متخصص و ماهر هستیم.

سفیر اتریش اظهار داشت: تبادل هیئت های تجاری موجب افزایش همکاری های تجاری می شود و دولت های اتریش و ایالت پنجاب می توانند در بخش های مختلف از جمله آموزش فنی و نیروگاه برق همکاری داشته باشند.

ارسال نظر

 
1