خبر فوری

 
کشته و زخمی شدن 56 نیروی نظامی در حمله مهیب انتحاری در دیره اسماعیل خان پاکستان
کد خبر :1096727350

10:20 1402/09/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, حمله انتحاری, حمله تروریستی, دیره اسماعیل خان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در اثر حمله انتحاری به محل اسکان نیروهای نظامی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا 3 نیروی پلیس کشته و 16 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله انتحاری به محل اسکان نیروهای نظامی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا 3 نیروی نظامی کشته و 16 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حوالی ساعت 3 بامداد سه شنبه یک عامل انتحاری خودروی مملو از مواد منفجره را به درب ورودی مدرسه محل اسکان نیروهای نظامی کوبید که تلفات گسترده را به همراه داشت.

در حالی که آمار اولیه تلفات این حمله انتحاری 3 کشته و 16 زخمی اعلام شده بود؛ اما طبق آخرین اطلاعات دریافتی از منابع آگاه در این حمله تروریستی 24 نظامی پاکستانی جان باخته و 32 تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته منابع آگاه در این حمله مقدار 2 تن مواد منفجره در داخل خودروی انتحاری کار گذاشته شده بود که به دیوار محل سکونت نیروهای نظامی اصابت گردید، حجم بالای مواد منفجره به کار رفته در این حمله باعث تخریب سقف و دیوار ساختمان شد.

گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده گرفت.

ملا قاسم سخنگوی گروه تروریستی تحریک جهاد پاکستان در بیانیه خود این حمله را یک عملیات فدائی خواند و گفت: این حمله توسط مولوی حسن گنداپور انجام شده است.

ارسال نظر

 
1