خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان: در حمله بولان دو نظامی دشمن را به هلاکت رساندیم
کد خبر :1086148565

16:48 1402/09/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان بولان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: در جریان حمله فدائیان بلوچ به ارتش پاکستان دو نظامی دشمن کشته شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: در جریان حمله فدائیان بلوچ به ارتش پاکستان دو نظامی دشمن کشته شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این خصوص گفت: فدائیان بی ال اف حوالی ساعت 10 صبح روز جمعه تیم گشت زنی نیروهای ارتش پاکستان را در منطقه دهادر شهرستان بولان به وسیله سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نظامی دشمن کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین ساعت 9 جمعه شب کلانتری نیروهای لیویز واقع در بخش زهری شهرستان خضدار را با پرتاب چندین نارنجک مورد حمله قرار دادند. این حمله هشداری بود برای نیروهای لیویز که در ربوده شدن جوانان بلوچ و اذیت و آزار آنان با ارتش پاکستان همکاری می کنند. به آنها به عنوان یک نیروی بلوچ هشدار می دهیم که از همکاری با ارتش پاکستان خودداری کنند در غیر این با آنها نیز همانند ارتش پاکستان برخورد خواهد شد. ارتش پاکستان در حال نسل کشی جوانان بلوچ است، مجازات افراد و نهادهای شریک در نسل کشی مطابق با قوانین بین المللی امری بلامانع است و مجازات اینگونه مجرمان وظیفه ماست.

وی گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه نیروهای اشغالگر تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1