خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌های جداگانه خود از حمله گسترده به نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف ایالت خیبر پختون خوا خبر داد.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: مجاهدان تحریک طالبان پاکستان ایست و بازرسی نیروهای سپاه مرزی پاکستان در پتنی منطقه شالام در شهر وانا مرکز شهرستان وزیرستان جنوبی را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو نیروی سپاه مرزی پاکستان کشته شدند.

این گروه تروریستی همچنین با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به پاسگاه نیروهای سپاه مرزی در منطقه آژانس خیبر اعلام نمود: مجاهدان ما با استفاده از نارنجک‌ و سلاح‌های لیزری به پاسگاه اف سی در عزیزخیل بخش باره شهرستان آژانس خیبر حمله نمودند که در نتیجه آن 6 نیروی سپاه مرزی کشته و زخمی شدند.

حمله به نیروهای پلیس در شهرستان دیره اسماعیل خان از دیگر اقدامات تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی 24 ساعت گذشته است.

محمد خراسانی سخنگوی این گروه تروریستی در بیانیه خود گفت: مجاهدان ما با حمله به نیروهای پلیس در نزدیکی مرکز پلیس پارک در بخش پهارپور شهرستان دیره اسماعیل خان دو نیروی پلیس را به قتل رساندند.

همچنین در درگیری تروریست‌های تحریک طالبان پاکستان با نیروهای ارتش در منطقه پینگ شهرستان تانک نیز دو نظامی ارتش دچار جراحت شدند.

عناصر این گروه تروریستی علاوه بر این یک عضو نیروی ویژه پلیس به نام فضل حق را در حمله به ایست و بازرسی غوندو در شهرستان مردان به قتل رساندند.

ارسال نظر

 
1