خبر فوری

 
تعامل سفیر و سرکنسول آمریکا با اعضای اتاق بازرگانی و صنایع سیالکوت
کد خبر :1084966449

17:32 1403/07/05


برچسب ها : اتاق بازرگانی سیالکوت, بخش خصوصی, پاکستان و آمریکا, تجارت, دونالد بلوم, سرمایه گذاری, سرکنسول آمریکا, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان,

به مناسبت دومین بازدید سفیر آمریکا از مرکز صنعتی تاریخی سیالکوت، بر ضرورت تقویت روابط تجاری دوجانبه تاکید شد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دونالد بلوم سفیر آمریکا در پاکستان به همراه خانم کریستین کی هاوکینز سرکنسول آمریکا در لاهور از اتاق بازرگانی و صنایع سیالکوت و اتاق بازرگانی و صنعت زنان سیالکوت بازدید کردند.

به مناسبت دومین بازدید سفیر آمریکا از مرکز صنعتی تاریخی سیالکوت، بر ضرورت تقویت روابط تجاری دوجانبه تاکید شد.

بر اساس گزارش منتشر شده: هدف سفیر آمریکا از این بازدید، گسترش روابط تجاری دوجانبه پاکستان و آمریکا و بررسی فرصت‌ های همکاری در زمینه ‌های مختلف از جمله انرژی پاک و تغییرات آب و هوایی بود.

عبدالغفور ملک رئیس اتاق بازرگانی و صنایع سیالکوت ضمن استقبال از هیئت آمریکایی، با تاکید بر اهمیت ارتقای روابط تجاری فی‌مابین، گفت: سفر دونالد بلوم سفیر آمریکا به سیالکوت برای دومین بار دلیلی بر اهمیت قائل شدن آمریکا برای این شهر صنعتی است.

وی بر لزوم افزایش همکاری های تجاری بین شرکت های مستقر در ایالات متحده و صنعت سیالکوت تاکید کرد و در مورد پتانسیل گسترده برای سرمایه گذاری های مشترک بیشتر بین شرکت های آمریکایی و پاکستانی توضیحاتی ارائه داد.

رئیس اتاق بازرگانی سیالکوت از حمایت دولت ایالات متحده برای تسهیل انتقال پاکستان به سمت انرژی های تجدیدپذیر 60 درصد تا سال 2030 قدردانی کرد.

در این نشست همچنین اهمیت استراتژیک سیالکوت به عنوان قطب اصلی صادرات پاکستان، به ویژه کالاهای ورزشی، ابزار جراحی و منسوجات برجسته شد.

مقامات آمریکا بر حمایت ایالات متحده از روابط اقتصادی میان دو کشور از طریق گسترش تجارت و سرمایه گذاری بخش خصوصی که به نفع هر دو طرف است، تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1