خبر فوری

 
 
بازگشت دو تن از افراد ربوده شده و مفقود شدن یک بلوچ دیگر از تربت
کد خبر :1084705025

10:45 1403/03/22


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, بارکان, بلوچستان, سازمان های امنیتی, شهر تربت,

درحالیکه دو تن از جوانان بلوچ مفقود شده از بارکهان، آزاد شده و به خانه هایشان بازگشته اند اما از طرفی یک فرد بلوچ هم از شهر تربت به دست نیروهای امنیتی ربوده شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| درحالیکه دو تن از جوانان بلوچ مفقود شده از بارکهان، آزاد شده و به خانه هایشان بازگشته اند اما از طرفی یک فرد بلوچ هم از شهر تربت به دست نیروهای امنیتی ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده: سعید و حنیف بلوچ که در ماه جاری میلادی از منزل خود در بارکهان ربوده شده بودند، آزاد شده و به خانه های خود بازگشته اند. حنیف بلوچ دارنده مدال طلا و فارغ التحصیل رشته مددکاری اجتماعی از دانشگاه اسلامی بهاولپور ایالت پنجاب، مورخه 15 خرداد از خانه خود در بارکهان ربوده شده بود و پس از آن برادر وی به نام سعید بلوچ نیز چند روز قبل به دست نیروهای امنیتی ربوده شد.

از طرفی یک فرد بلوچ به نام داد شاه فرزند عابد رحیم از ساکنان منطقه سلو بلیده هم مورخه 15 خرداد به دست نیروهای امنیتی مفقود شده بود که خانواده وی این ربایش را روز گذشته، گزارش دادند.

خانواده وی اظهار داشتند: داد شاه با هدف اشتغال مقیم شهر تربت بود که ما از طریق همسایه های او متوجه شدیم که در تاریخ 4ژوئن به دست نیروهای امنیتی مفقود شده است.

ارسال نظر

 
1