خبر فوری

 
 
کشته شدن هشت تن از اعضای گروه‌های تجزیه طلب بلوچ در عملیات ارتش پاکستان در کیچ
کد خبر :1084442942

11:58 1401/12/05


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, بالگرد ارتش پاکستان, تجزیه طلب, شهرستان کیچ, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش پاکستان طی بیانیه‌ای از کشته شدن هشت تن از عناصر گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی عملیات زمینی و هوایی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش پاکستان طی بیانیه‌ای از کشته شدن هشت تن از عناصر گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی عملیات زمینی و هوایی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای با اعلام این خبر عنوان داشت: ارتش پاکستان با اقدام واکنشی به هنگام خود در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان حمله تروریست‌ها را نافرجام گذاشت، تیم هوایی و زمینی ارتش پاکستان با تعقیب تروریست‌ها مخفیگاه آنها را هدف قرار دادند که در نتیجه آن هشت تروریست به هلاکت رسیدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان افزود: عصر روز چهارشنبه سوم اسفند ماه تروریست‌ها با کمین در مسیر کاروان نظامی نیروهای امنیتی در شهرستان کیچ تلاش نمودند آنها را هدف حمله قرار دادند، نیروهای آماده ما نه تنها این تلاش بزدلانه را بدون هیچ‌گونه خسارتی نافرجام گذاشتند؛ بلکه با استفاده از تیم زمینی و تجهیزات هوایی عملیات تعقیب تروریست‌های متواری را آغاز کردند. نهایتاً صبح روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه یک مخفیگاه تروریست‌ها در حوالی منطقه مزهبندر شناسایی و عملیات پاک‌سازی آغاز گردید.

در این عملیات هشت تروریست در نتیجه تبادل شدید آتش میان طرفین به هلاکت رسیده و ذخایر انبوهی از سلاح و مهمات آنان کشف و ضبط گردید.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان این بیانیه تأکید کرد نیروهای امنیتی پاکستان هرگونه تلاش عناصر وابسته به نهادهای اطلاعاتی دشمن برای برهم زدن امنیت و ثبات در سطح ایالت بلوچستان را که به زحمات فراوان به دست آمده است را نافرجام خواهند گذاشت.

ارسال نظر

 
1