خبر فوری

 
دیدار نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد با وزیر امور اقتصادی پاکستان
کد خبر :108114648

13:11 1402/05/17


برچسب ها : اسلام آباد, برنامه توسعه سازمان ملل متحد, پاکستان و سازمان ملل متحد, سردار ایاز صادق, سیل, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

سیموئل رزک نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد روز دوشنبه با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی دولت فدرال پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سیموئل رزک نماینده مقیم برنامه توسعه سازمان ملل متحد روز دوشنبه با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی دولت فدرال پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات اعلام شده، سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به نماینده جدید برنامه توسعه سازمان ملل متحد از تلاش‌های پیوسته سازمان برنامه توسعه سازمان ملل متحد برای توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان تمجید نمود.

وی بر عزم و تعهد خود برای اجرای کامل پروژه‌های مرتبط و مؤثر در زندگی مردم با همکاری مشترک برنامه توسعه سازمان ملل متحد تأکید کرد.

وزیر امور اقتصادی و نماینده برنامه توسعه سازمان ملل متحد در این دیدار به اهمیت ایجاد هماهنگی در تلاش‌های مرتبط با اهداف توسعه‌ای و چشم انداز 2030 سازمان ملل متحد در راستای دستیابی به توسعه پایدار اذعان نموده و بر عزم خود برای همکاری مشترک در دستیابی به اهداف توسعه پایدار تأکید کردند.

سردار ایاز صادق همچنین از نقش شایسته و قابل تقدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد در مداخله در بخش‌هایی همچون حکومت داری، اقتصاد، انعطاف پذیری آب و هوایی، برابری جنسیتی و به ویژه در انجمن حمایت از شرکای بین‌المللی(IPSG) تمجید و قدردانی نمود.

دو طرف علاوه بر این در خصوص راهکارهای پیشبرد برنامه کمک و همکاری برای جبران خسارات ناشی از سیل سهمگین سال 2022 نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر رازک بر اهمیت نقش برنامه توسعه ملل متحد در فرایند جمع آوری کمک‌های مالی پس از سیل و همچنین سایر زمینه‌ها در برنامه کشور از جمله جنسیت و تغییرات آب و هوایی تأکید کرد.

 

ارسال نظر

 
1