خبر فوری

 
دیدار سفیر عربستان در اسلام آباد با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان
کد خبر :1081062394

12:45 1402/05/04


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, خواجه سعد رفیق, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, نواف بن سعید عبدالمالکی, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان در دیدار سفیر عربستان سعودی بر لزوم توسعه روابط دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض در زمینه‌های گوناگون تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان در دیدار سفیر عربستان سعودی بر لزوم توسعه روابط دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض در زمینه‌های گوناگون تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز چهارشنبه با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون توسعه روابط دوجانبه موجود در زمینه‌های مختلف مورد علاقه بحث و تبادل نظر نمودند.

سفیر عربستان سعودی در این دیدار از وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان برای ارائه مجوز برقراری پرواز هواپیمایی‌های ریاض ایر و فلای ادیل در پاکستان تقدیر نمود.

خواجه سعد رفیق وزیر هوانوردی پاکستان در این دیدار گفت: ما از دولت عربستان سعودی برای کمک به پاکستان جهت خروج از بحران مالی تقدیر می‌کنیم.

وی همچنین از همکاری دولت عربستان سعودی برای ارائه تسهیلات و امکانات به حجاج پاکستانی تقدیر نمود.

در این دیدار سفیر عربستان سعودی با اشاره به روابط برادرانه میان پاکستان و عربستان سعودی مبتنی بر ارزش‌های مشترک فرهنگی و مذهبی بر عزم و تعهد دولت خود برای تداوم همکاری با پاکستان در بخش‌های مختلف و سرمایه گذاری در این کشور تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1