خبر فوری

 
 
وزیر خزانه پاکستان: حمایت مستمر بانک جهانی از پاکستان ستودنی است
کد خبر :107985991

11:13 1402/11/03


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, روابط دوجانبه, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

خانم دکتر شمشاد اختر وزیر موقت خزانه داری پاکستان در دیدار با ناجی بن حسین مدیر کشوری بانک جهانی، از حمایت مستمر بانک از پاکستان قدردانی کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| خانم دکتر شمشاد اختر وزیر موقت خزانه داری پاکستان با ناجی بن حسین مدیر کشوری بانک جهانی و تیمش در اسلام‌آباد، ملاقات کرد تا در مورد تامین مالی دو عملیاتی که تحت حمایت بانک جهانی در حال اجرا در پاکستان هستند، گفتگو و نهایی کند.

این برنامه ها شامل تامین مالی اضافی 250 میلیون دلاری برای برنامه جاری تحت حمایت بانک جهانی با عنوان برنامه حفاظت اجتماعی مقاوم در برابر بحران و برنامه تامین مالی خرد انعطاف پذیر و قابل دسترس به ارزش 175 میلیون دلار است.

تیم بانک جهانی وزیر دارایی را در مورد خطوط گسترده برنامه RAM، حجم بودجه و اهداف آن مطلع کرد. در این نشست اطلاع رسانی شد که بخش مالی خرد پاکستان علیرغم شوک های متعدد برون زا مقاومت نشان داده و به رشد خود ادامه داده است.

برنامه پیشنهادی نه تنها به غلبه بر محدودیت‌های بخش مالی خرد ، بلکه به اطمینان از انعطاف‌پذیری، فراگیرتر و رو به رشد بخش مالی خرد در پاکستان نیز کمک می‌کند.

وزیر خزانه داری پاکستان در پایان این نشست از حمایت مستمر بانک جهانی از پاکستان قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1