خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر حقوق و دادگستری پاکستان
کد خبر :1079161586

12:03 1401/12/16


برچسب ها : اسلام آباد, اعظم نذیر تارر, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, وزیر حقوق و دادگستری,

سفیر امارات متحده عربی و وزیر حقوق و دادگستری دولت فدرال پاکستان صبح سه شنبه با یکدیگر به دیدار و رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی و وزیر حقوق و دادگستری دولت فدرال پاکستان صبح سه شنبه با یکدیگر به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حماد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد صبح امروز سه شنبه با اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری فدرال پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مختلف دوجانبه ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند و نسبت به ارتقای همکاری‌ها میان پاکستان و امارات متحده عربی در زمینه‌های حقوقی و قضایی توافق نمودند.

اعظم نذیر تارر وزیر دادگستری پاکستان طی سخنانی در این دیدار ابراز داشت: امارات متحده عربی دوست دیرینه که در لحظات دشوار و حساس پاکستان را همراهی نموده است، ما از دولت امارات متحده عربی برای همکاری در زمینه ثبات اقتصادی در پاکستان تقدیر می‌کنیم. کشور تحت رهبری نخست وزیر شهباز شریف شاهد بهبود اوضاع اقتصادی و مالی است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت حقوق و دادگستری پاکستان و وزارت دادگستری امارات متحده عربی به همکاری‌های خود در جهت منافع دو کشور و تسهیل امور مردم ادامه خواهند داد.

در ادامه این دیدار سفیر امارات متحده عربی نیز طی سخنانی از نقش پاکستان در برپایی امنیت و ثبات در منطقه تمجید نمود و گفت: ایجاد ثبات سیاسی و اقتصادی در پاکستان نه تنها برای پاکستان بلکه برای تمام منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر

 
1