خبر فوری

 
 
سرپرست وزارت تحصیلات عالی طالبان خواستار اعزام اساتید پاکستانی به افغانستان شد
کد خبر :1078312697

20:18 1402/04/27


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, دیدار, سرپرست وزارت تحصیلات عالی افغانستان, سفیر پاکستان در افغانستان, عبید الرحمان نظامانی, مولوی ندا محمد ندیم, کابل,

عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در تاریخ 24 تیرماه (15 ژوئیه) با مولوی ندا محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی امارت اسلامی افغانستان در کابل دیدار و گفتگو کرد.


 

کابل: به گزارش راز نیوز | عبید الرحمان نظامانی سفیر پاکستان در تاریخ 24 تیرماه (15 ژوئیه) با مولوی ندا محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی امارت اسلامی افغانستان در کابل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مولوی ندا محمد ندیم بر لزوم گسترش روابط و همکاری در زمینه آموزش میان دو کشور تاکید کرد و خواستار حل و فصل مشکلات صدور روادید برای دانشجویان افغانستانی مقیم پاکستان و اعزام اساتید پاکستانی به دانشگاه های بین المللی اسلامی در افغانستان شد.

در همین حال، عبید الرحمان نظامانی خطاب به سرپرست وزارت تحصیلات عالی افغانستان گفت که خواسته های ایشان را با مسئولین و نهادهای ذی ربط در میان خواهد گذاشت.

وی همچنین افزود: در اسرع وقت و بزودی آصف علی خان درانی نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان به کابل سفر کرده و در خصوص موضوعات مختلف با مقامات این کشور گفتگو خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1