خبر فوری

 
 
ربوده شدن سه شهروند بلوچ از گوادر و پنجگور توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :10766942

10:44 1401/12/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهرستان گوادر, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های گوادر و پنجگور سه شهروند بلوچ را دستگیر و ناپدید نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های گوادر و پنجگور سه شهروند بلوچ را دستگیر و ناپدید نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی در بندر گوادر ایالت بلوچستان دو جوان بلوچ به نام وحید بلوچ فرزند حاجی و شاه جان فرزند غمداد از اهالی منطقه امبی کلانچ را ربودند.

گفتنی است برادر بزرگ وحید به نام امیر بخش نیز در سال 2014 میلادی توسط نیروهای امنیتی پاکستانی ربوده شده و علی رغم گذشت چندین سال همچنان ناپدید است.

نیروهای ارتش پاکستان همچنین روز گذشته طی عملیاتی در منطقه کلانچ بندر گوادر یکی از اعضای همین خانواده به نام حمید بلوچ فرزند بابو محراب را نیز بازداشت و ناپدید کردند که تاکنون هیچ اطلاعاتی از وضعیت وی در دست نیست.

گزارش منابع آگاه از بندر گوادر حاکی از تداوم عملیات زمینی و هوایی نیروهای پاکستانی در مناطق درامب و نلینت می‌باشد.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان علاوه بر این شب گذشته طی عملیاتی در شهرستان پنجگور یک جوان بلوچ به نام نذیر احمد که در زمینه حمل و نقل سوخت فعالیت دارد را نیز بازداشت و ناپدید کردند.

ارسال نظر

 
1