خبر فوری

 
چهار کشته و چندین زخمی در اثر انفجار بمب در بازار قندهاری شهر کویته پاکستان
کد خبر :107525907

16:59 1402/01/21


برچسب ها : انفجار بمب, پلیس ایالت بلوچستان, پلیس بلوچستان, پلیس کویته, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

در اثر انفجار بمب در بازار قندهاری شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان دست کم چهار تن جان باخته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. تکمیلی: ارتش آزادی بخش بلوچ BLA مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


کویته: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب در بازار قندهاری شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان دست کم چهار تن جان باخته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دقایقی پیش انفجار مهیبی در نزدیکی خودروی نیروهای امنیتی پاکستان در بازار قندهاری واقع در مرکز شهر کویته به وقوع پیوست که در نتیجه آن دست کم چهار تن جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

بلافاصله پس از این انفجار پلیس و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافته و عملیات انتقال مجروحان به بیمارستان را آغاز نمودند.

مقامات پلیس با تأیید تروریستی بودن این انفجار، هدف آن را نیروهای پلیس اعلام کردند، این انفجار در نزدیکی خودروی پلیس به وقوع پیوست که منجر به زخمی شدن هشت تن از جمله دو نیروی پلیس شد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

تکمیلی: 

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای اظهار داشت که فدائیان سازمان امروز (دوشنبه 21 فروردین) خودروی صدر نصیر الحسن شاه سرپرست پلیس کویته را طی حمله انفجاری هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن دو پلیس و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

وی افزود: بارها به پلیس که زیر مجموعه پاکستان اشغالگر می باشد هشدار داده شده است که به دستور دشمن (ارتش پاکستان) از فعالیت های ضدملی خود علیه ملت بلوچ دست بکشند، اما به همراه نیروی پلیس، افراد حاضر در دیگر نهادها تحت برنامه ارتش اشغالگر دشمن و نهادهای امنیتی به گونه های مختلف فعالیت خود را ادامه می دهند.

جیئند بلوچ تصریح داشت که نصیر الحسن مرتکب دستگیری بلوچ های بیگناه و رفتار بی رحمانه با آنها شده بود. ما متعهد هستیم که ظلم کننده های به قوم بلوچ را به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

ارسال نظر

 
1