خبر فوری

 
امضای توافق نامه همکاری میان پاکستان و یونیسف در بخش آموزش و پرورش جوانان
کد خبر :1069237487

11:47 1403/01/31


برچسب ها : آموزش و پرورش, اسلام آباد, امضای توافقنامه, صندوق کودکان سازمان ملل متحد, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, هیئت سازمان یونیسف, یونیسف,

در حاشیه دیدار هیئت عالی رتبه صندوق کودکان سازمان ملل متحد با نخست وزیر پاکستان توافق نامه همکاری در بخش آموزش و پرورش جوانان میان 2 طرف به امضا رسید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در حاشیه دیدار هیئت عالی رتبه صندوق کودکان سازمان ملل متحد با نخست وزیر پاکستان توافق نامه همکاری در بخش آموزش و پرورش جوانان میان 2 طرف به امضا رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عبدالله فاضل نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف به دیدار و رایزنی پرداخت.

هیئت یونیسف در این دیدار گزارشی از همکاری میان این سازمان با طرح جوانان نخست وزیر پاکستان با هدف افزایش ظرفیت و توانمندی جوانان پاکستانی را به محمد شهباز شریف ارائه داد.

نخست وزیر پاکستان طی اظهاراتی از اقدامات صندوق کودکان سازمان ملل متحد برای رفاه و توسعه کودکان و جوانان در پاکستان و دیگر نقاط جهان تمجید نمود.

در حاشیه این نشست توافقنامه همکاری میان سازمان یونیسف و دولت پاکستان با هدف فراهم نمودن فرصت‌های یکسان آموزشی برای نوجوانان و جوانان به امضا رسید.

 

ارسال نظر

 
1