خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از منطقه پنجگور
کد خبر :1067532825

12:44 1402/04/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهروندان بلوچ, گچک, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جدیدترین اقدام خود در سرکوب شهروندان بلوچ دو تن از اهالی منطقه گچک شهرستان پنجگور را دستگیر و ناپدید کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جدیدترین اقدام خود در سرکوب شهروندان بلوچ دو تن از اهالی منطقه گچک شهرستان پنجگور را دستگیر و ناپدید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان مورخه 15 ژوئن(25 خرداد ماه) دو شهروند بلوچ به نام‌های برکت فرزند ملا عبدالملک و خان جان فرزند رحمت از اهالی منطقه گچک شهرستان پنجگور را به اردوگاه نظامی واقع در گچک قدیم فراخوانده و آنان را ربودند، به صورتی تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت آنان در دست نیست.

به گفته منابع محلی، یکی از افراد ربوده شده به نام برکت اصالتاً ساکن منطقه کوهستانی پین کلانچ گچک بود که نیروهای امنیتی وی را وادار به مهاجرت به منطقه کرک دل نمودند، همچنین خان جان نیز به اجبار نیروهای امنیتی پاکستانی از منطقه کوهستانی زواردان سولیر از توابع مشکه به سکونت در منطقه کلری گچک وادار شد.

ارسال نظر

 
1