خبر فوری

 
 
دیدار هیئت پاکستان با وزیر کار و تامین اجتماعی آذربایجان در باکو
کد خبر :1067204882

10:31 1402/04/14


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, تفاهمنامه, روابط دوجانبه, ساجد حسین طوری, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان,

سهیل بابایف وزیر کار و حمایت اجتماعی آذربایجان با هیئت پاکستان به سرپرستی ساجد حسین طوری وزیر کار و توسعه منابع انسانی و پاکستانی های مقیم خارج دیدار و گفتگو کرد.


باکو: به گزارش راز نیوز| سهیل بابایف وزیر کار و حمایت اجتماعی آذربایجان با هیئت پاکستان به سرپرستی ساجد حسین طوری وزیر کار و توسعه منابع انسانی و پاکستانی های مقیم خارج دیدار و گفتگو کرد.

سهیل بابایف وزیر کار و حمایت اجتماعی تاکید کرد که روابط عالی آذربایجان و پاکستان مبتنی بر دوستی، برادری و مشارکت استراتژیک است و این روابط با تلاش سران دو کشور همواره در حال توسعه می باشد.

در گزارش بیان شد که از حمایت همیشگی پاکستان از تمامیت ارضی آذربایجان به ویژه از حمایت سیاسی این کشور در جنگ 44 روزه میهنی از موضع منصفانه ابراز خرسندی شد. وزیر آذربایجان متذکر شد که دو کشور در چارچوب نهادهای بین المللی همکاری نزدیک دارند و روابط آذربایجان و پاکستان در زمینه اجتماعی در حال گسترش است.

در ماه مه سال گذشته میلادی، وزارت کار و حمایت اجتماعی آذربایجان و وزارت کار و توسعه منابع انسانی پاکستانی های مقیم خارج از کشور یادداشت تفاهمی در زمینه همکاری در زمینه‌های کار، اشتغال و حمایت اجتماعی امضا کردند. علاوه بر این تفاهم نامه همکاری بین رصدخانه ملی بازار کار و مسائل حمایت اجتماعی آذربایجان و مرکز مطالعات جهانی و استراتژیک پاکستان نیز به امضا رسیده است.

همچنین وزارت کار، تامین اجتماعی آذربایجان و وزارت پاکستانی های خارج از کشور و توسعه منابع انسانی یک برنامه راهبردی برای 2023-24 را امضا کردند. این طرح اجرای تفاهم نامه همکاری در زمینه اشتغال اجتماعی را تشریح می کند.

ارسال نظر

 
1