خبر فوری

 
کشته شدن دو شبه نظامی بلوچ در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در سبی
کد خبر :1066287358

13:43 1402/01/21


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, دستگیری, سبی, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان سبی, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ,

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت که طی عملیاتی در منطقه مچ واقع در غرب سبی، دو تروریست را کشته و یک نفر را دستگیر کردیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت که طی عملیاتی مبتنی بر اطلاعات امنیتی در منطقه مچ واقع در غرب سبی، درپی متوقف کردن یک شبکه تروریستی بلوچ، طی تبادل آتش دو تن را کشته و یک نفر را دستگیر کردیم.

براساس گزارش، از مورخه 7 آوریل / 18 فروردین یک عملیات حساس سازی برای رهگیری گروهی از تروریست های فعال در مچ آغاز کردیم. این شبکه علاوه بر هدف قرار دادن شهروندان، در اذیت و آزار صاحبان معادن جهت اخاذی، دست داشت. برای متوقف و دستگیری این شبکه، کمین های مختلفی در نقاط مختلف از چند روز گذشته زده شد، که درپی حرکت شبکه تروریستی به سمت پایگاه، آنها را محاصره کردیم.

در ادامه بیان شد که در این بین تبادل آتش میان دوطرف انجام گرفت که درنتیجه آن دو تروریست کشته و یک تن دستگیر شد. علاوه بر آن یک انبار اسلحه و مواد منفجره مورد استفاده آنها هم کشف شد. عملیات پاکسازی برای دستگیری دیگر اعضای این شبکه ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1