خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان: خواهان گسترش روابط با روسیه در تمامی بخش ها هستیم
کد خبر :106607527

15:53 1403/06/29


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و روسیه, محمد شهباز شریف, معاون نخست وزیر روسیه, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر روسیه, هیئت روسی,

نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با هیئت بلندپایه روسی بر عزم اسلام آباد برای گسترش روابط با مسکو در تمامی بخش های مورد علاقه تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با هیئت بلندپایه روسی بر عزم اسلام آباد برای گسترش روابط با مسکو در تمامی بخش های مورد علاقه تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، الکسی اورچوک معاون نخست وزیر روسیه در ادامه دیدارهای خود با مقامات عالی رتبه پاکستان در دومین روز سفر خود به این کشور، امروز پنجشنبه با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به الکسی اورچوک اظهار داشت: ایجاد روابط مستحکم با روسیه از اولویت های نخست سیاست خارجی پاکستان به شمار می رود، پاکستان تمایل دارد همکاری خود با روسیه در زمینه های تجارت، اقتصاد، انرژی، ارتباطات و امنیت را بیش از پیش گسترش دهد.

طبق بیانیه بخش مطبوعاتی دفتر نخست وزیر پاکستان، محمد شهباز شریف در جریان این دیدار خاطرنشان کرد: بی صبرانه منتظر سفر ماه آینده آقای میخائیل میشوستین نخست وزیر روسیه به اسلام آباد هستیم.

وی با اشاره به دیدار خود با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اوایل ژوئیه سال جاری، گفتگوهای صورت گرفته با وی را بسیار مثبت و نتیجه خیز عنوان نمود.

نخست وزیر پاکستان همچنین از رئیس جمهور روسیه برای اعزام هیئت عالی رتبه به پاکستان برای رایزنی در جهت تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1