خبر فوری

 
استقبال رئیس امارات از دعوت شهباز شریف برای سفر به پاکستان
کد خبر :1064940365

16:42 1403/03/30


برچسب ها : امارات متحده عربی, پاکستان و امارات متحده عربی, رئیس امارات متحده عربی, شیخ محمد بن زاید آل نهیان, عید قربان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان ظهر امروز با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی تماس گرفت و فرا رسیدن عید سعید قربان را به وی تبریک گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان ظهر امروز با شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی تماس گرفت و فرا رسیدن عید سعید قربان را به وی تبریک گفت.

شهباز شریف بار دیگر از شیخ محمد بن زاید آل نهیان به دلیل حمایت مداوم و قاطعانه امارات از پاکستان در تمامی عرصه ها تشکر و قدردانی کرد و همچنین بر حمایت کامل پاکستان از این کشور تأکید کرد.

وی سفر اخیر خود به امارات متحده عربی را یادآور شد و بر تعهد قوی پاکستان برای تبدیل روابط برادرانه میان دو کشور به یک مشارکت استراتژیک پایدار و سودمند متقابل به ویژه در بخش های تجارت و سرمایه گذاری تأکید کرد.

نخست وزیر پاکستان با تاکید بر اهمیت مبادلات مکرر در سطوح عالی بین دو کشور، مجدداً از رئیس امارات متحده عربی دعوت کرد تا در اولین فرصت به پاکستان سفر کند.

در مقابل، شیخ محمد بن زاید آل نهیان دعوت شهباز شریف را پذیرفت و گفت که در اولین فرصت به پاکستان سفر خواهد کرد.

در پایان نیز رهبران دو کشور برای مردم یکدیگر آرزوی پیشرفت و سعادت کردند.

ارسال نظر

 
1