خبر فوری

 
کلید خوردن پروژه حذف عاصم منیر از سمت فرماندهی ارتش پاکستان
کد خبر :1051151463

18:19 1402/03/22


برچسب ها : تحلیل گر, توطئه, دسیسه, راولپندی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد, سپهبد عاصم منیر, شورش نظامی, فرمانده ارتش پاکستان,

یکی از حساب های کاربری تحلیل کننده امور نظامی پاکستان در گزارشی مدعی شده است که پروژه حذف ژنرال عاصم منیر از سمت ریاست ارتش پاکستان COAS کلید خورده است و نهایتا...


راولپندی: به گزارش راز نیوز| یکی از حساب های کاربری تحلیل کننده امور نظامی پاکستان در گزارشی مدعی شده است که پروژه حذف ژنرال عاصم منیر از سمت ریاست ارتش پاکستان COAS کلید خورده است و نهایتا او تا ماه ژوئیه یا حداکثر اکتبر خواهد ماند.

در ادامه این افشاگری آمده است که سه سپهبد دسیسه حذف عاصم منیر و تبدیل شدن خود به عنوان فرمانده ارتش را آغاز کرده اند. سه ژنرال نیز از جهت ایدئولوژی شباهت زیادی به فرمانده فعلی ارتش دارند و طرفدار آصف علی زرداری رئیس حزب مردمی پاکستان PPP و مخالف شدید عمران خان نخست وزیرسابق و رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان PTI می باشند به همین دلیل تغییر چندانی در سیاست انتظار نمی رود.

در گزارش بیان شد که اسامی سه ژنرال به شرح ذیل می باشد:

1_ سپهبد ندیم انجم (مخالف شدید عمران خان و طرفدار زرداری و نواز شریف، رئیس فعلی سازمان اطلاعات پاکستانISI، بازنشستگی در سپتامبر )

2_ سپهبد محمد عامر (مخالف شدید عمران خان و طرفدار زرداری، فرمانده سپاه گوجرانوالا، بازنشستگی در سپتامبر)

3_  سپهبد سعید

ارسال نظر

 
1