خبر فوری

 
بازداشت 3 عضو تحریک طالبان پاکستان در شهر بندری کراچی
کد خبر :1048660790

10:12 1403/07/30


برچسب ها : پلیس ایالت سند, پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, کراچی,

در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در شهر بندری کراچی پاکستان 3 عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در عملیات دایره مبارزه با تروریسم در شهر بندری کراچی پاکستان 3 عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم به دنبال کسب گزارش محرمانه عملیاتی را در منطقه سهراب گوت شهر کراچی مرکز ایالت سند پاکستان انجام دادند که در نتیجه 3 تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان به نام های فرهاد، حاجی رحمان و محمد صغیر تحت بازداشت قرار گرفتند.

از تروریست های دستگیر شده چندین قبضه سلاح کشف و ضبط شده است، این تروریست ها در 3 ژوئن(14 خرداد) سال جاری اقدام به تیراندازی به سوی نیروهای پلیس در منطقه سهراب گوت نموده بودند که در نتیجه آن یک پاسبان پلیس به نام محمد یاسین کشته شد و یک پاسبان دیگر به نام سلمان عباس نیز دچار جراحت شده بود، مسئولیت این اقدام را بعدها تحریک طالبان پاکستان بر عهده گرفته بود.

به گفته مقامات پلیس، تروریست های بازداشت شده از اعضای گروهک مولانا بشیر وابسته به تحریک طالبان پاکستان بودند، این تروریست ها در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کرده اند که از سوی مولانا بشیر ماموریت حمله به نیروهای پلیس را دریافت کرده بودند.

ارسال نظر

 
1