خبر فوری

 
نخست وزیران پاکستان و تاجیکستان در مورد روابط دوجانبه گفتگو کردند
کد خبر :1048492674

17:09 1403/07/24


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری شانگهای, اسلام آباد, پاکستان و تاجیکستان, دوشنبه, روابط دو جانبه, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر تاجیکستان,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان امروز در حاشیه نشست شورای سران دولت سازمان همکاری شانگهای در اسلام‌آباد با همتای تاجیکستانی خود قاهر رسول زاده دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان امروز در حاشیه نشست شورای سران دولت سازمان همکاری شانگهای در اسلام‌آباد با همتای تاجیکستانی خود قاهر رسول زاده دیدار کرد.

شهباز شریف ضمن قدردانی عمیق از مشارکت فعال و سازنده تاجیکستان در نشست سازمان همکاری شانگهای تاکید کرد که تاجیکستان و پاکستان به عنوان کشورهای برادر و شرکای منطقه ای پیوندهای دوستی و همکاری پایدار دارند.

وی با اشاره به سفر پربار خود به دوشنبه در ژوئیه امسال، از مسیر مثبت روابط دوجانبه ابراز خرسندی کرد. وی تاکید کرد که هر دو کشور باید به همکاری نزدیک خود ادامه دهند و همکاری های سودمند دوجانبه را در همه زمینه های مورد علاقه مشترک، به ویژه در زمینه تجارت، سرمایه گذاری، انرژی و ارتباطات منطقه ای تقویت کنند.

نخست وزیر قاهر رسول زاده به عنوان رئیس سازمان همکاری شانگهای تبریکات گرم خود را در مورد سازماندهی نشست سازمان همکاری شانگهای توسط پاکستان اعلام کرد و استقبال گرم و مهمان نوازی پاکستان از وی و نمایندگان سازمان همکاری شانگهای را مورد ستایش قرار داد.

وی ضمن ابراز بهترین آرزوهای امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان برای نخست وزیر پاکستان، اذعان داشت که پتانسیل زیادی برای تقویت بیشتر همکاری بین دو کشور وجود دارد.

نخست وزیر تاجیکستان همچنین از نخست وزیر و دولت پاکستان به خاطر اجازه صادرات شکر به تاجیکستان تشکر کرد و گفت که این امر باعث افزایش تجارت دوجانبه بین دو کشور می شود.

ارسال نظر

 
1