خبر فوری

 
 
دعوت نخست وزیر پاکستان از شرکت‌های اماراتی برای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی
کد خبر :1046331249

12:03 1401/10/23


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, خواجه سعد رفیق, خواجه محمد آصف, سرمایه گذاری خارجی, محمد اسحاق دار, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, هیئت تجاری, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دفاع پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران اماراتی از آنان برای حضور و مشارکت در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی پاکستان و سرمایه گذاری در این بخش‌ها دعوت نمود.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در جریان دیدار با نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران اماراتی از آنان برای حضور و مشارکت در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی پاکستان و سرمایه گذاری در این بخش‌ها دعوت نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که در صدر هیئت عالی رتبه به امارات متحده عربی سفر کرده است روز گذشته هیئتی از نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران اماراتی از جمله محمد حسن السویدی مدیر اجرایی هلدینگ توسعه ابوظبی(ADQ) و سید بصر شعیب مدیر عامل شرکت هلدینگ بین‌المللی(IHC)  را به حضور پذیرفت.

نخست وزیر پاکستان در جریان این دیدار با اشاره به فرصت‌های گسترده سرمایه گذاری در پاکستان عنوان داشت: دولت ما در حال انجام اقداماتی برای فراهم نمودن تمامی تسهیلات و امکانات لازم در اختیار سرمایه گذاران است.

در این دیدار که اسحاق دار وزیر خزانه داری، خواجه محمد آصف وزیر دفاع، خواجه سعد رفیق وزیر هوانوردی و راه آهن، چودری سالک حسین وزیر هیئت سرمایه گذاری و دیگر افسران عالی رتبه دولتی حضور داشتند گزارشی از توانمندی و ظرفیت‌های ژئو اکونومیک پاکستان در بخش‌های مواد غذایی و کشاورزی، هوانوردی، برق، انرژی‌های تجدید پذیر از جمله انرژی خورشیدی، خدمات مالی، بهداشت و درمان، صنعت، لجستیک و املاک و مستغلات به هیئت اماراتی ارائه شد.

محمد حسن السویدی مدیر اجرایی هلدینگ توسعه ابوظبی(ADQ) به گسترش حضور جهانی ADQ و تجارت و سرمایه گذاری در پاکستان ابراز علاقه نشان داد.

لازم به ذکر است شرکت هلدینگ ADQ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هلدینگ در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود که مجموعه‌ای متنوع از کسب و کارهای بزرگ در بخش‌های کلیدی اقتصاد غیر نقتی ابوظبی را پوشش می‌دهد.

ارسال نظر

 
1