خبر فوری

 
 
بی ال اف: تأسیسات اپراتور تلفن همراه دولتی در منطقه دشت را به آتش کشیدیم
کد خبر :1045544233

14:18 1402/08/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, تلفن همراه, جبهه آزادی بخش بلوچستان, دشت, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به تأسیسات شرکت اپراتور تلفن همراه دولتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به تأسیسات شرکت اپراتور تلفن همراه دولتی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان پاکستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ صبح روز پنجشنبه تأسیسات و دیگر تجهیزات شرکت اپراتور تلفن همراه به نام یوفون را در نزدیکی دو راهی سنگی واقع در منطقه دشت شهرستان کیچ را هدف قرار داده و به آتش کشیدند.

وی افزود: نیروهای اشغالگر پاکستان با همکاری چین در حال گسترش شبکه ارتباطاتی در مناطق کوهستانی بلوچستان هستند تا هرگونه تردد فدائیان بلوچ را رصد کنند. تمامی این‌گونه پروژه‌ها که به تقویت اشغال نیروهای اشغالگر در بلوچستان کمک کنند در تیررس اهداف ما قرار خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه نیروهای اشغالگر و طرح‌های استثماری آنان تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1