خبر فوری

 
حملات گسترده شبه نظامیان بی ال اف علیه نیروهای پاکستانی در کیچ و آواران
کد خبر :1035355951

09:58 1403/05/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جشن آزادی پاکستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان آواران, شهرستان قلات, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام حملات گسترده علیه نیروهای پاکستانی در مناطق کیچ و آواران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام حملات گسترده علیه نیروهای پاکستانی در مناطق کیچ و آواران ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما در مناطق مختلف شهرستان کیچ، مشکه و آواران 11 حمله علیه دشمن انجام داده و خسارات مالی و جانی به دشمن وارد آوردند.

وی افزود: مبارزان بلوچ ما پاسگاه های ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در نقاط مختلف شهرستان کیچ را در حین برگزاری جشن های به اصطلاح آزادی هدف حمله قرار دادند.

وی تصریح کرد: حملات در مناطق سامی کلگ، هیرونک، هوشاب و کولواه شهرستان کیچ از ساعت 20 سه شنبه شب الی روز چهارشنبه صورت گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ اضافه نمود: مبارزان بلوچ ما پاسگاه ارتش دشمن واقع در منطقه سامی کلگ را به وسیله سلاح های جدید و سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی دشمن کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند، در حملات هیرونک نیز مبارزان ما با استفاده از سلاح های جدید 2 حمله مختلف انجام دادند که منجر به کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن یک تن دیگر گردید.

سخنگوی بی ال اف گفت: در حمله هوشاب نیز مبارزان با استفاده از سلاح های سنگین و راکت اردوگاه دشمن را نشانه گرفتند که در نتیجه آن 3 نیروی ارتش اشغالگر زخمی شده و خسارات مالی به آنها وارد آمد.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی ساعت 8 شب چهارشنبه اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه کولواه مادگ شهرستان قلات را هدف حملات سلاح های سنگین و جدید خود قرار دادند، در این حمله که نزدیک به نیم ساعت به طول انجامید یک نظامی دشمن کشته شده و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند. پس از این حملات نیروهای دشمن اقدام به تیراندازی و شلیک خمپاره به سمت مناطق مسکونی نمودند.

وی گفت: فدائیان بلوچ علاوه بر این پاسگاه های دشمن در بوندکی، اوگار، ملش بند و تنک از توابع بخش مشکه شهرستان آواران را نیز نشانه گرفتند، در این حملات که در شب چهارشنبه صورت گرفت مبارزان بلوچ از سلاح های جدید و سنگین خود بهره گرفته و 3 تن از نظامیان دشمن را به هلاکت رساندند، همچنین 3 نیروی دشمن نیز زخمی شدند.

گهرام بلوچ تصریح کرد: همچنین 3 حمله دیگر در شب چهارشنبه در مناطق زانکولی، کور دات و کنیره از توابع شهرستان آواران صورت گرفت که در نتیجه این حملات یک نفر کشته شده و 4 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

وی در ادامه این بیانیه اظهار داشت: بلوچستان یک منطقه اشغالی است و حاکمیت سعی دارد به زور قدرت با ترغیب مردم به حضور در مراسم های جشن به اصطلاح آزادی به فریب انظار عمومی جامعه جهانی بپردازد، اما از یک سو تحریم مراسم های حاکمیت از سوی مردم بلوچ و از سوی دیگر حملات پی در پی مبارزان بلوچ نقش ویژه ای در لغو مراسم های دشمن ایفا نمودند.

وی در پایان اعلام نمود: قدرت بی ال اف به مردم وابسته است و ما بر پایه قدرت مردمی حاکمیت را در هر نقطه و جایگاهی دچار شکست نموده و انتقام شهدای خود را در تحت هر شرایطی خواهیم گرفت. جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت تمامی این حملات را بر عهده می گیرد، حملات ما تا زمان آزادی بلوچستان با شدت هرچه بیشتر تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1