خبر فوری

 
تشکیل پرونده علیه 8 تبعه پاکستانی شاغل در اسرائیل و دستگیری 5 تن
کد خبر :1033783484

13:58 1402/04/14


برچسب ها : FIA, آژانس تحقیقات جنایی, اداره تحقیقات فدرال پاکستان, اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, تل آویو, دستگیری متهمان, رژیم صهیونیستی, نیروی کار,

نیروی دایره جنایت ویژه شهرستان میرپورخاص ایالت سند آژانس تحقیقات فدرال پاکستانFIA طی یک عملیات بزرگ، 5 فرد که از طریق کشورهای مختلف به اسرائیل سفر کرده و درآنجا مشغول به کار شده بودند را دستگیر کرده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نیروی دایره جنایت ویژه شهرستان میرپورخاص ایالت سند  آژانس تحقیقات فدرال پاکستانFIA طی یک عملیات بزرگ، 5 فرد که از طریق کشورهای مختلف به اسرائیل سفر کرده و درآنجا مشغول به کار شده بودند را دستگیر کرده است.

به گفته آژانس تحقیقات فدرال پاکستان، علیه 8 تن از این افراد تشکیل پرونده شده درحالیکه 5 نفر دستگیر شده اند، متهمان به عنوان کمک رسان و نیروی کارواش در تل آویو کار می کردند. افراد دستگیر شده شامل نعمان صدیقی، کامل انور، کامران صدیقی، محمد ذیشان و محمد انور می باشند. این افراد از 4 الی 7 سال مقیم تل آویو بودند و از طریق یک عامل اسرائیلی با پرداخت نفری 300 الی 400 هزار روپیه وارد این کشور شده بودند.

این افراد که از ساکنان شهرستان میرپور خاص می باشند. متهمان با روادید اروپا از فرودگاه اردن وارد اسرائیل شده بودند و از طریق وسترن یونین برای خانواده های خود در پاکستان پول می فرستادند. این افراد همچنین از مسیر ترکیه، کنیا و سریلانکا و از فرودگاه اردن وارد اسرائیل شده اند.

براساس جزئیات منتشر شده، اتباع پاکستانی برای بازگشت به پاکستان از مسیر فرودگاه اردن و دبی بازگشته اند. عملیات جستجو برای دستگیری دیگر افراد جریان دارد.

ارسال نظر

 
1