خبر فوری

 
 
افزایش همکاری‌های ایران و پاکستان در مبارزه با مواد مخدر
کد خبر :1033258025

11:57 1401/12/09


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا, سازمان مبارزه با مواد مخدر, مجید کریمی, مود مخدر,

سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا که صبح امروز در یک سفر رسمی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شده با سرلشکر محمد انیق الرحمان ملک فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر این کشور دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا که صبح دیروز در یک سفر رسمی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شده با سرلشکر محمد انیق الرحمان ملک فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر این کشور دیدار و گفتگو کرد.

مقامات دو کشور در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری‌های دوجانبه ایران و پاکستان برای ریشه کن کردن مشکل قاچاق مواد مخدر در منطقه خواستار ارتقای بیش از پیش این همکاری‌های دوجانبه شدند.

مقامات دو کشور همچنین بر اهمیت همکاری‌های اطلاعاتی و آموزشی در بخش مبارزه با مواد مخدر میان دو کشور همسایه تأکید کردند.

موضوعاتی دیگر از جمله همکاری درباره دستگیری و استرداد قاچاقچیان نیز از دیگر محورهای گفتگوی مقامات مبارزه با مواد مخدر ایران و پاکستان بود.

سردار کریمی قرار است در ادامه برنامه سفر خود به پاکستان فردا با وزیر کنترل مواد مخدر و همچنین قائم مقام وزیر کشور پاکستان به صورت جداگانه دیدار و راهکار‌های تقویت همکاری‌های پلیسی به‌ویژه در بخش مبارزه با مواد مخدر را مورد بررسی قرار دهد.

ارسال نظر

 
1