خبر فوری

 
 
آغاز دور نخست رایزنی های دوجانبه پاکستان و برونئی برای تقویت تعاملات دوجانبه
کد خبر :1033063172

12:38 1402/09/30


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و برونئی, رایزنی, سائرس سجاد قاضی, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, نشست مجازی,

در نخستین دور از رایزنی های دوجانبه پاکستان و برونئی، مقامات دو کشور بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و ارتقای همکاری های مشترک تاکید کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در نخستین دور از رایزنی های دوجانبه پاکستان و برونئی، مقامات دو کشور بر عزم خود برای تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و ارتقای همکاری های مشترک تاکید کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نخستین دور از رایزنی های دوجانبه میان پاکستان و برونئی به ریاست مشترک محمد سیروس سجاد قاضی معاون وزارت امور خارجه پاکستان و پینگیرن نور هاشمیه بنی پی جی محمد حسن دبیر دائم وزارت امور خارجه برونئی به صورت مجازی میان دو کشور برگزار گردید.

طبق اعلام سخنگوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، در این دور از رایزنی ها ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه ای و امور مورد علاقه مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون وزارت امور خارجه پاکستان در این نشست ابراز داشت: پاکستان و برونئی دارای روابط دیرینه و برادرانه هستند.

وی با اشاره به همکاری های نزدیک فرهنگی، تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور بر عزم اسلام آباد برای گسترش همکاری همه جانبه و گسترده با برونئی تاکید کرد.

وی همچنین از شرکت های برونئی برای جستجوی فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان دعوت به عمل آورد و همتای برونئیایی خود را از تسهیلات ارائه شده از سوی دولت پاکستان برای سرمایه گذاران خارجی تحت شورای تسهیل سرمایه گذاری آگاه ساخت.

مقامات دو کشور در این نشست مجازی بر عزم یکدیگر برای تداوم تعامل نزدیک و موثر در جهت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1