خبر فوری

 
 
جان باختن یک افسر پلیس طی حمله انفجاری در خضدار پاکستان
کد خبر :1032798812

12:59 1402/02/07


برچسب ها : BLA, CTD, ارتش آزادی بخش بلوچ, انفجار بمب کنار جاده ای, پذیرش مسئولیت حمله, خضدار, دایره مبارزه با تروریسم, شهرستان خضدار, کلانتری,

طی انفجار بمب کنار جاده ای نزدیکی کالج پزشکی خضدار، رئیس پلیس دایره مبارزه با تروریسم منطقه به نام شربت خان جان خود را از دست داد. تکمیلی: جوخه عملیات فنی ویژه STOS ارتش آزادیبخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی انفجار بمب کنار جاده ای نزدیکی کالج پزشکی خضدار، رئیس پلیس دایره مبارزه با تروریسم منطقه به نام  شربت خان جان خود را از دست داد.

به گفته نیروی پلیس، شربت خان به تنهایی توسط خودروی شخصی اش از دفتر پلیس دایره مبارزه با تروریسم منطقه خارج شده بود که هدف این بمب قرار گرفت.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

 

تکمیلی:

جوخه عملیات فنی ویژه STOS ارتش آزادیبخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

در این بیانیه آمده است که جوخه عملیات فنی ویژه درپی اطلاعات بخش امنیتی این عملیات را انجام داده و شربت خان رئیس دایره مبارزه با تروریسم منطقه را به هلاکت رساند.

در ادامه گفته شد که نامبرده باوجود عوض کردن مرتب خودرو های خود و مخفی شدن، امروز توسط جوخه عملیات ویژه هدف قرار گرفت. ربایش بلوچ، ضرب و شتم و اعمال خشونت علیه بلوچ ها و قتل افراد دستگیر شده بلوچ در درگیری های ساختگی از جمله اقدامات و جرایم نابخشودنی شربت خان بود.

همچنین گفته شد که ارتش آزادی بخش بلوچ به صورت شفاف اعلام می کند که در هر صورتی به ظلم های  انجام شده علیه ملت بلوچ، حسابرسی خواهد کرد.

 

ارسال نظر

 
1